Seguiu l'actualitat de la recerca a MÚSICA EN ESPAÑA EN LA EDAD MODERNA

dimecres, 11 de juny del 2008

Noves victòries

l
Acabo de tornar de la Bibliothèque Nationale amb els autògrafs del sextet op.16 nº1 (el de la festa del meu pare), amb una part de contrabaix que consta al manuscrit de Boccherini però que a l'època no es va editar. I també amb el manuscrit del sextet op.23 nº4. M'he decidit pel nº4 perquè m'ha semblat el més abordable. Aquesta tarda trucaré a la cosina que tinc a Padua per veure si pot anar a comprar les parts separades. Jo compto amb anar a comprar el nonet de Reicha un dia d'aquesta setmana. O sigui que, si tot surt com ha de sortir, amb poc més d'un mes haurem passat del primer projecte de programa a tenir pràcticament totes les partitures.
l
I ja que hi som, hi ha la idea de fer un primer assaig a finals de juny. Enviaré un mail en breve, però si passeu per aquí i ja sabeu quins dies sereu o no sereu a Barcelona, aneu informant. També hi ha idees diverses per la part escènica del Guzmán: des de filmar un curt on hi aparegués un actor o un de nosaltres fent el personatge a buscar un actor que volgués fer-ho en directe. Els llocs pel filmar: des d'un descampat de Barcelona als Monegros, amb l'excusa d'una visita a la Expo de Saragossa...
l
Bon dia!

1 comentari:

Anònim ha dit...

Hola holaa!!
Jo marxo del 21 al 28 de juny. Abans i després, disponibilitat total. Segurament aniré a la expo dimecres vienent. Faré una primera exploració al territori, jeje.
Petó!!
Sort amb l'últim examen! (a mi també només me'n queda un dilluns) per fiii!!!!!!
dwww

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...