Seguiu l'actualitat de la recerca a MÚSICA EN ESPAÑA EN LA EDAD MODERNA

dissabte, 14 de juny del 2008

Boccherini: Sextet op.23 nº4 (1776)

Com vaig dir l'altre dia, ja tinc el manuscrit autògraf del compositor. I les parts les comprarà la meva cosina a Pàdua un dia d'aquests i les rebrem a finals de juny o durant el juliol. En aquesta obra, tocarem la Maria, el Bertran, l'Edu, la Carla, la Laia i jo.
l
Luigi Boccherini (1743-1805), Sextet en fa menor op.23 nº4 [G 457], 1776. Mayumi Seiler, Iris Juda, Diemut Poppen, Werner Dickel, Richard Lester, Howard Penny.
l
I. Allegro moderato:
II. Minuetto con moto:
III. Grave assai:
IV. Allegro ma non presto:
l
GRÀCIES A TOTS ELS QUE HEU ANAT CONTESTANT PER LES GANES I L'ENTUSIASME!

2 comentaris:

Tramuntana ha dit...

Compta amb mi!

Tramuntana ha dit...

Per cert, no et queixis tant, que el meu blog té menys visites que el teu!

:P

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...