Seguiu l'actualitat de la recerca a MÚSICA EN ESPAÑA EN LA EDAD MODERNA

diumenge, 26 d’abril del 2009

Atys en concert al Youtube


Quintet amb flauta de Luigi Boccherini (1r i 2n mov.)


Quintet amb flauta de Luigi Boccherini (3r mov.)

Iriarte. Fragments del Guzmán








Fragments de la música de Guzmán el Bueno d'Iriarte

Brunetti


Sextet amb flauta de Gaetano Brunetti (1r mov.)


Sextet amb flauta de Gaetano Brunetti (2n mov.)


Sextet amb flauta de Gaetano Brunetti (3r mov.)


Bis: Simfonia op.9 nº2 de Carl Stamitz (1r mov.)

8 comentaris:

Lluís ha dit...

jajaj, a eso iba! Acabo de veure-ho al youtube. Felicitats i gràcies a tots! I al Bertran per penjar-ho. M'ho vaig passar benissimo.

Quan vagi tenint altres gravacions les aniré penjant.

Natalia ha dit...

moltes felicitats, va sonar fantàstic, quina bona estona! :)

(sento la mala filmació sense tripode!!!)

lena ha dit...

:) que ràpid tot que bé!
Si voleu els audios una mica més decents jo els tinc...però no sé com penjarlos...!

Natalia ha dit...

ui ara he vist que no són els meus videos, sino els de l'església, no? ja m'ho ha dit el bertran. millor millor. *

mpons ha dit...

M'he passat bona part d'aquesta tarda escoltant Boccherini, Brunetti...

kalliwoda ha dit...

com mooola!!
:D :D

Anònim ha dit...

Mare de Déu quants vídeos!

N'has informat a monsieur Luri? Estic convençuda que si se l'avisa amb temps es reservarà el dia per venir a veure-us.

Salutacions

Anònim ha dit...

Ep, i jo també vull venir a sentir-vos com a profana, ja m'hi he acostumat (tan fàcil com no analitzar melòdico-harmònico-tècnicament el que estàs escoltant).

Si toqueu a l'estiu podré venir.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...